سارينا
سارينا

مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا در نمابري اعلام كردند كه ايران در بازي رفت مقابل عراق، سه بر صفر بازنده بوده است. البته این خبر بنا بر گفته سرمربی امید، امروز به این کادر اعلام شد.

در حالي ‌كه تيم ملي فوتبال اميد كشورمان در ديدار رفت مرحله پلي آف مقدماتي فوتبال المپيك 2012 لندن، با نتيجه يك بر صفر در اربيل، مقابل عراق به برتري رسيده بود، به دليل استفاده از يك بازيكن غيرمجاز، از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا، سه بر صفر بازنده اعلام شد.

در این باره باید گفت، در نمابري كه در تاريخ نهم اسفند 89 به غلام پيرواني و پرهيزگار، سرمربي و سرپرست سابق تيم ملي فرستاده شده بود، كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرده بود، كمال كاميابي‌نيا براي ديدار مقابل عراق دو اخطاره است و حق بازي ندارد، اما وي در بازي رفت در اربيل به ميدان آمد. بر همين اساس، كنفدراسيون فوتبال آسيا، ايران را به دليل رعايت نكردن قوانين، سه بر صفر بازنده اعلام كرده بود.

ساعت 11 امروز هم نمابري به فدراسيون فوتبال فرستاده شد كه درستی اين موضوع را تأیيد كرده بود كه اين موضوع نيز اردوي تيم فوتبال اميد را به هم ريخت.


منصوریان: وقتی شنیدیم در مسابقه رفت، سه بر صفر بازنده اعلام شدیم، روحیه‌مان را باختیم

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ملی امید ایران درباره شکست مقابل عراق گفت: «هنگامی که پیش از بازی به ما گفتند، این اتفاق افتاده و ایران در مسابقه رفت، سه بر صفر بازنده شده، شوکه شدم. مگر به این راحتی است که چهار گل بزنیم؟ من که روحیه‌ام را باختم، بچه‌های تیم ملی هم روحیه‌شان را از دست دادند».

به هر حال، تيم فوتبال اميد ايران با شكست دو بر صفر در ديدار خانگي از رسيدن به مرحله سوم اين رقابت‌ها باز ماند تا كلكسيون شكست‌هاي تيم هاي ملي فوتبال ايران تكميل شود.

امجد راضي در دقايق 35 و 63 براي عراق گلزني كرد تا ملي‌پوشان كشورمان با شكست در خانه و حذفي زودهنگام از گردونه رقابت‌ها داشته باشند و حسرت حضور ايران در المپيك چهل ساله شود.

پيش و پس از گل دوم عراق، بازيكنان ايران بي برنامه نشان دادند و تنها بازي احساساتي را در دستور كار قرار دادند و حملات پر دامنه اما بي برنامه ايران نيز نتيجه‌اي نداشت و به این ترتیب، تيم ايران با دو گل به عراق باخت.

اين نتيجه در شرايطي رقم خورد كه عراقي‌ها چند موقعيت ديگر براي گلزني به دست آوردند كه در يكي از اين صحنه‌ها، «لك»، دروازه‌بان ايران موقعيت تك به تكي را از حريف گرفت.

پس از گل دوم عراق، پانزده هزار تماشاگري كه در ورزشگاه آزادي بودند، شعارهايي عليه كفاشيان سر دادند و خواستار كناره‌گيري او از رياست فدراسيون فوتبال شدند. علي سعيدلو و بهرام افشارزاده هم پس از اين گل تصميم گرفتند، ورزشگاه را ترك كنند. نكته جالب تشويق علي دايي در ورزشگاه بود. براي چند دقيقه‌اي، شماری از بینندگان حاضر در ورزشگاه، علي دايي را تشويق كردند كه شگفتي همه را به دنبال داشت.

قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و عراق بر عهده «یوئیجی نیشیمورا» از ژاپن بود.

با اين شكست، تيم اميد ايران نتوانست به جمع دوازده تيم برتر آسيا راه یابد و ناكامي براي فوتبال ايران در رسيدن به المپيك با اين شكست چهل ساله شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:, توسط asghar