سارينا

کارلوس کرش گفت: تصميم من براي نپذيرفتن مربيگري تيم ملي ايران به خاطر مسائل شخصي و کاملا غير فوتبالي بود.


  کارلوس کرش در ايميلي که ديشب براي رئيس فدراسيون فوتبال ارسال کرد انصراف خود را از مربيگري تيم ملي ايران اعلام کرد.
سايت فدراسيون فوتبال متن ايميل اين مربي را به شرح زير منتشر کرده است:

"رئيس محترم فدراسيون فوتبال ايران

جناب آقاي علي کفاشيان

من با اندوه و ناراحتي زياد بايد انصرافم را درباره دعوت شما و همچنين فرصت سرمربيگري تيم ملي جمهوري اسلامي ايران در راه راهيابي به جام جهاني 2014برزيل اعلام کنم. از صميم قلب بايد از دعوت سخاوتمندانه شما تشکر کنم. ابتدا بايد بگويم که تصميم من تنها به دليل مسائل شخصي بوده است و تصميمم را گرفته ام و قابل تغيير نيست.

موارد بسياري وجود دارد که من بايد از شما به خاطر آنها تشکر کنم. اميدوارم بتوانم قدرداني صميمانه خود را براي آنچه شما انجام داده ايد که سرمربيگري من در تيم ملي ايران ميسر شود، ابراز کنم. من به شما و طرفداران فوتبال ايران اين تضمين را مي دهم که تصميم من به خاطر مسائل شخصي وکاملا غير فوتبالي بوده است که متاسفانه نتوانستم اين مشکلات را براي سرمربيگري تيم ملي ايران حل کنم.

من درباره فوتبال ايران اطلاعاتي داشتم اما اکنون با ديدن شور و هيجان مردم ايران براي فوتبال و همچنين برخورد و خوش آمدگويي که از مردم ايران ديدم تشکر مي کنم و مي توان با اطمينان بگويم حالا در مورد فوتبال ايران اطلاعات خوبي دارم. بازي تيم ايران در مقابل روسيه را ديدم و مي توانم به صراحت بگويم که آينده خوبي در انتظار فوتبالتان است و آينده درخشاني براي تيم ملي متصور هستم.

در پايان بايد بگويم متاسفانه در اين زمان خاص به دلايل خانوادگي و شخصي -همانطور که مسايل شخصي براي همه ما اهميت دارد- مجبورم تصميم نپذيرفتن سرمربيگري تيم ملي را بگيرم و مي دانم که شما حتما من را درک مي کنيد چرا که نمي توان از کنار مشکلات خانوادگي به سادگي گذشت.

جناب رئيس
مي خواهم چند کلمه اي درباره دوست عزيزم جناب آقاي ترابيان هم بنويسم. شما براي تعهدي که نسبت به هواداران فوتبال ايران داريد قابل ستايش هستيد. براي تعهد و ديدگاهتان درباره اينکه چطور بايد به موفقيت در فوتبال برسيد و همينطور براي اين مسايل مهم قابل ستايش هستيد. بايد بگويم کاملا در اين راه از شما حمايت مي کنم و براي کار سختي که شما در اين پروژه داشته ايد و دقت کارهاي مهمي که انجام داده ايد، از شما تشکر مي کنم.

هرگز زحمات و کارهايي که براي من و تيم دستيارانم انجام داده ايد را فراموش نمي کنم و باز هم از شما تشکر مي کنم چرا که حمايت هاي شما را براي من فراموش ناشدني است. بهترين آرزوها را براي فدراسيون فوتبال در راهيابي به جام جهاني 2014 برزيل دارم.

با صميمانه ترين احترام
کارلوس کرش "

تبلیغات پیامکی

javahermarket

fifa2012 pes2012

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, توسط asghar

در روز دوم دور رفت از بازي هاي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که در مهمترين ديدار تيم آرسنال با نتيجه دو بر يک مقابل بارسلونا به پيروزي رسيد.


به گزارش سايت فوتبال سه در روز دوم دور رفت از بازي هاي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که در مهمترين ديدار تيم بارسلونا در نيمه اول و در دقيقه 26 با گل داويد ويلا يک بر صفر از تيم آرسنال جلو افتاد و اين برتري تا دقيقه 78 که گل اول تيم آرسنال توسط رابين فان پرسي به نتيجه رسيد ادامه داشت و در دقيقه 83 گل تمام کننده آرشاوين بازي يک بر صفر باخته را تبديل به برد دو بر يک براي تيم آرسنال کرد.
در ديدار ديگر امشب  تيم آ اس رم ايتاليا سه بر دو مقابل تيم شاختار شکست خورد.

ديشب
نيز دو ديدار برگزار انجام شده بود که تيم ميلان يک بر صفر بازي را به تاتنهام واگذار کرد. تک گل تيم تاتنهام را پيتر کروچ در دقيقه 80 به ثمر رساند و در در ديدار ديگر تيم والنسيا يک بر يک مقابل تيم شالکه 04 متوقف شد ، در دقيقه 17 نيمه اول اين ديدار تيم والنسيا با گل روبرتو سولدادو برتر ميدان شد و اين برتري را تا دقيقه 64 که گل تساوي بازي توسط رائول گنزالز بازيکن شالکه 04 به ثمر رسيد ادامه داد ، در دقيقه پاياني اين ديدار اشميتز از تيم شالکه 04 پس از دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد و نهايتا با نتيجه يک بر يک اين ديدار خاتمه يافت.

تبلیغات پیامکی

javahermarket

fifa2012 pes2012

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, توسط asghar
ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, توسط asghar