سارينا
سارينا

رئال مادريد در حالي که با گل بنزما از حريف پيش افتاد، در دقايق پاياني گلي را دريافت کرد تا ديدار برگشت دو تيم با حساسيت مضاعفي دنبال شود.


دیدار دو تیم لیون و رئال در دور رفت از مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، باتساوی دو تیم به پایان رسید

 نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید و این باعث یادآوری دیدار فصل گذشته دو تیم بود. بازی در نیمه اول مطابق میل تیم میزبان پیش رفت.بازیکنان لیون، تک تک عملکردهای بازیکنان رئال را زیر کنترل داشتند و حتی به آنها فضای لازم برای حرکت را نمی دادند. بهترین حرکتی که در نیمه اول شکل گرفت، حرکت گومیس در پی اشتباه کاسیاس بود که در نهایت منجر به گل نشد.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان رئال فرصتهای متعددی را توسط کریس رونالدو و سرخیو راموس خلق کردند تا اینکه در دقیقه 63 بازی کریم بنزما به جای آدبایور وارد میدان شد. ستاره فرانسوی که پیش از رئال، پیراهن لیون را برتن می کرد، تنها یک دقیقه بعد از ورودش به میدان، دروازه تیم سابقش را گشود تا رئال از میزبانش پیش بیفتد. همکاری زیبای اوزیل وبنزما کار لیون را یک سره کرد تا ستاره فرانسوی تنها یک دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه شوتی را روانه دروازه لیون کند تا کریس،مدافع لیون که تقریبا با توپ وارد دروازه شده بود  نتواند مانع از به ثمر رسیدن گل رئال شود.

در دقیقه 67 لاسانا دیارا به جای سامی خدیرا وارد زمین مسابقه شدو در دقیقه 75 مسعوت اوزیل جای خودش را به مارسلونا داد تا سه تعویض رئال انجام شود.ولی در دقیقه 83 آن اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد و لیون میزبان ، آن رویش را به رئال نشان داد و بازی را به تساوی کشاند تا طلسم لیون همچنان ادامه داشته باشد.گومیس دروازه کاسیاس را باز کرد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

رئال با کسب یک نتیجه تساوی ژرلاند را ترک کرد. این در حالی بود که رئال پیش از این همیشه با شکست این ورزشگاه را ترک کرده بود ولی این بار به لطف گل بنزما با تساوی به مادرید باز می گردد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, توسط asghar